Nur Kasih The Movie atau Pirates Of The Caribbean???

Pirates Of The Caribbean On Stranger Tides
Nur Kasih The Movie


So, antara dua filem ni yang mana satu pilihan hati korang??? Hari ni Nur Kasih The Movie akan ditayangkan diseluruh pawagam tanahair..So, kepada mereka2 yang minat Remy Ishak & Tyz apa lagi jom la ramai2 kita serbu panggung terutama kepada follower drama Nur Kasih...Aku pun kira layan gak tengok drama Nur Kasih dulu...Aku rasa setiap kali ulangtayang kat TV, aku mesti tengok walaupun kejap tengok, kejap tak...Aku sure korang pun mesti nak tengok filem pulakkan??? Tapikan Pirates of The Caribbean pun cam beshkan??? Ye le dengan pirates hensem Johnny Depp & heroin jelita Penelope Cruz...Wah kelas betul!!! Camni dua2 movie aku nak gi terjahlah...Kena la pujuk Hubby ajak gi tengok wayang...For sure kena bawa Adik sama...Dulu dah pernah sekali tengok Ngangkung bawe Adik...Seb baiklah tak buat hal...Takpun tunggu je le kuar kat Astro First...Boleh tengok sampai lebam...So, apa lagi kekawan yang mana satu pilihan hati ni??? Apa kata kita tengok dua2 movie nak tak??? Apa lagi jomlah kita layannn...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah