Di dalam rahim ibu...

Ini adalah kisah perjalanan hidup kita semua ketika berada di alam rahim ibu kita...Bila aku lihat gambar2 di bawah, cuba untuk hayatinya..Baru aku mengerti betapa agungnya ciptaan Illahi, betapa indahnya menjadi seorang ibu..Dan alangkah bertuahnya mereka2 yang diberi kesempatan oleh Illahi untuk merasai nikmat anak di dalam rahim...Hayatilah gambar2 di bawah dan ucapkanlah "SUBHANALLAH"...Syahdunya tatkala melihat perjalanan hidup kita ketika di alam rahim...







Aku tak ingat di mana aku ambik gambar ni tapi seingat aku, gambar2 ni dikirim melalui email...Sebenarnya ia adalah slide show berserta dengan background music..Gambar pun tak semua aku upload...Syukur aku telah diberi peluang untuk merasai mengandungkan 2 orang puteri di rahim aku..

Comments

Zie Madini said…
Subhanallah! kuasa ALLAH SWT mmg indah kan maria. eh chop 2 puteri dlm rahim? means maria sdg preggy twins ea?

wahh bestttt! :)
MARIA LIZA said…
Eh jgn salah sangka..tak ngandung pun..cuma maria bertuah pernah mengandungkan 2 orang puteri sebelum ni..doakanlah dapat twin boy lak....

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah