Lamanya tak cerita-ceriti...

Well..well..well..Berhari lamanya tidak bercerita-ceriti di sini...Takde le ape2 yg menarik cuma sibuk dgn final exam jadi fokus lebih kepada "STUDY"...Alhamdulillah selesailah sudah akhirnya perjuangan aku walaupun ada satu paper "terkandas" akibat salah waktu exam...Ape nak buatkan takde rezeki maka dengan itu perlulah diri aku "repeat" balik subjek tersebut..Sangat sedey tau...Walaupun A sudah ku yakin pasti berada di dalam genggaman tapi apakan daya...Takde isu pun nak cerita kat sini..Sajer jer nak menambahkan en3 aku selain itu kerana kebosanan yang menjelma...Berhari2 dah rasanye tak baca paper & tak mengikuti perkembangan semasa..Dasat tul aku, study sampai taknak tau perkembangan dunia...Semangat tau kul 3 pagi je celik mata terus adap buku..Masa nak ambik SPM pun tak camni...So, setelah merdeka maka aku ingin mnegqada' tidur2 yang tak cukup tu..Ok lah time to sleep..Eh kul bape skarang yang aku nak tidur ni??? Aku kat ofis ni..Ah janji keje dah siap...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah