Segmen Bloglist AbgTeror Tanah Tumpah Darahku



Marilah kita beramai-ramai join Segmen Bloglist AbgTeror...Caranya senang je klik banner kat atas tu kemudian ikut syarat2 yang telah dinyatakan ye..Kemudian jawablah soalan2 di bawah ni ye...Ha kan senang aje..


SOALAN


1. Dimana anda dilahirkan?

Saya dilahirkan di Kuala Lumpur


2. Dimana anda dibesarkan?

Saya dibesarkan di Kuala Lumpur sehingga berumur 7 tahun kemudian berpindah ke Selangor sehingga berumur 12 tahun, kembali ke Kuala Lumpur untuk meneruskan persekolahan sekolah menengah. Setelah tamat SPM, saya menyambung pengajian di UiTM, Shah Alam, Selangor..Parents menetap di Rawang, Selangor dan saya kini menetap di Kuala Lumpur. Pendek kata KL-Selangor tu dah cam adik-beradik je la..


3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.

Saya rasa negeri pilihan saya adalah Kuala Lumpur memandangkan hidup saya banyak dihabiskan di Kuala Lumpur...


4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.

Saya memilih Kuala Lumpur kerana segalanya ada di sini...Yang penting "CINTA HATI" saya juga berasal dari Kuala Lumpur...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah