Kelam-kabut dgn gmail...

Pening dah kepala aku ni...asik dok nak tukar email gmail..dah jadi tak keruan jer hari ni...Kejap ada..kejap takde..eh google jgn sampai aku dah fed up lak nanti malas lak aku nak berbelog...anyway, aku start berblog ni masa zaman frenster tahun 2004..blog kat frenster sgt senang sbb direct access dkt frenster..contohnya link blog kita direct terus kat FB..Just click jer link tu n semua kwn2 kita kat FB leh baca tapi itu kalau FB ler...Frenster dulu camtu ler...Masalahnya FB tak buat gitu so, it's a bit complicated gak ler...Kalau rase2 lepas ni cam dah takde nak berapa update maknanye aku dah malas nak berblog ler tu...Tapikan aku ni suka menulis & bercerita..That's me...Love to communicate and as a blogger is the other way we can communicate with others...Selamat berblog la semua yer....

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah