Berapa Banyak En3 sehari korang update???

-google-

Ni ler persoalan yang aku nak tanye kepada Bloggers sekalian...Dalam sehari berapa kali korang update en3??? Cam aku dulu la masa mula2 buat blog kat google ni aku saja suka2...So, target pun seminggu sekali udah le...Tapikan bila aku tengok blogger lain terutamanya blog yg aku follow la tiap2 hari update blog...Semangat berblog tu datang dengan sendirinya...Dahtu bila orang duk citer pasal nuffnag, trafik, BE & ME (aku tak paham sangat konsep BE & ME ni)...Terus aku target sehari mesti tiga en3...Dahtu bile "BANGKU KOSONG" berkata yang penting adalah readers not followers tu yang cam best je kalau boleh senantiasa nak update...Ada je idea or citer dan paling penting masa terluang...Apa lagi update terus la blog...Aku tak suka auto publish sebab idea akan dtg on the spot...So, on the spot gak la aku menaip...Tapi for the moment tak letakkan target...Cuma targt tiga en3 sehari tu masih sama...Kalau tak sempat baru lah satu en3 pun jadi la...Betul tak??? Best gak berblog nikan terutamanya bila kita dapat kenal ramai blogger, dapat tengok gaya penulisan, luahan hati dan perasaan, dapat share segalanya...Walaupun jauh dan tak pernah kenal hatta tak pernah jumpa pun rasa cam dah kenal lama je sebab kita semua berkongsi minat yang sama "BERBLOG"...Moga2 ikatan antara BLOGGERS ni berkekalan dan rajin2lah berkongsi idea & pendapat..."HAPPY BLOGGING TO ALL BLOGGERS"...
Berapa en3??? -google-

Comments

Cute MuM said…
betul tue.. yang penting reader.. kalo ada pembaca mesti bersemangat nak berblog.. cute mum dulu buat 5 entri sehari.. paling banyak pon 7 entri.. lagi suka shedule sebab cute mum jenis bila ada idea terus tulis pastue schedule kan.. so bila hari tue takder idea, entri dah ada..
Amizah Rahim said…
Miza target 1 entri jer sehari.. tu pun x tercapai lg..
pelan2 kayuh... hehehe...
MARIA LIZA said…
CUTE MUM: Nanti leh la cuba cam CUTE MUM auto publish..Tapi bnyk lak en3 kena buat...Takpe ambik semangat CUTE MUM sikit...
MAMA SYAMIL : Takpe tak kisah janji ada citer nak update ye...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah