Baru nak Update..Meh ler nak share citer...

He..he..takde citer pun sebab saja gatal tangan nak update blog...Anyway, semalam satu hari aku tak berblog pun..Busy jugalah sebab satu hari sibuk membasuh, kemas rumah dahtu keluar ke NSK beli barang dapur...Dahtu barang dapur semuanya dah abis terpaksalah juga beli...Selalunya barang dapur kat rumah aku yang akan keluar duit sebab Hubby dah keluar duit untuk perkara2 lain contohnya untuk bayar anak2, bil2 rumah & maintenance kereta...So, hal kat dapur ni biar je la kita orang pompuan sebab dapur kita, kita je le yang tau...Tak gitu mak2 semua...Wah berceloteh lak aku hari ni...




Shopping sakan tau...(google)


Ha part yang bestnya ialah tengahari tu aku tak masak pun sebab mak mertua aku ajak makan kueh teow tomyam kat rumah dia...So, apa lagi kami anak beranak, ipar duai aku semua serbu rumah mak mertua la makan tengahari...Well, rumah mak mertua aku dekat je dengan rumah aku...Turun lif tekan tingkat 3 sampai le sebab aku tingkat 9...Kitaorg duk satu blok je...Dah selesai makan, balik rumah tidurkan anak2...Bangun petang tu kami anak beranak ronda2 turun "town"... Saje jalan2 petang Ahad...Lalu Dataran, memang ramai giler mat rempit...On the way back singgah rumah my Hubby punye cousin dah tu dlm kul 8.45 terus balik rumah...Apa lagi kita layan la MENTOR 5...Dan alhamdulillah SALMA masuk gak final...Walaupun aku tak pernah vote for Salma but I like her...Ada sape2 vote for SALMA??? Sape2 yang vote SALMA tu kita doakanlah dia menang ye sebab suara dia memang SUPERB...




Jom kita layan MENTOR 5...(google)


Vote for SALMA-protege Erra fazira (google)

Comments

emarieys said…
tak layan pun mentor...hehehe

selalu dgr salma best kan..
Amizah Rahim said…
kalau ada yg tolong masak...
memang best arr xyah masak... hehehe...
MARIA LIZA said…
mama ema : nape tak layan mentor??? final nanti kena tengok tau MENTOR..he..he..he..
Mama Syamil: takpe sekali-sekala je bukan selalu pun...tiap2 hari masak sendiri jer kat umah..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah