Siapa Bakal Memiliki Imuniti???

Trademark AF (google)

Korang layan AF9 tak??? Actually, aku layan gak AF9 ni even on, off tengok tapi aku memang layan Hazama & Fina bila diorg berdua masuk...Paling aku kureng "ERUL"...Sori pada fans Erul ye sbb mamat ni memang poyo aku rasa & tak boleh terima dengan adanya Hazama (kes tak leh terima kekalahanlah ni)...Last week, AF9 perkenalkan sistem imuniti di mana sesiapa yg dapat imuniti ni maka takde sape boleh vote keluar orang yang ada imuniti ni...Imuniti ni akan mengambil kira undi penonton & juga pilihan cikgu2 diorg...Agak2 korang le sape le yang bertuah dapat imuniti tu??? Tapi aku memang suka kalau HAZAMA yang dapat imuniti tu supaya dia tak terkeluar takpun Fina...Sebab adanya diorg berdua ni baru la best sikit nak layan AF9...Kalau tak HAMPEH!!! Tunggu je le Sabtu minggu ni sape yang dapat imuniti ni...

Hazama...Bakal dapat imuniti dan juara AF9...Experience make him SUPERB...
Fina...suara memang kelass...
Erul...oh tidak!!! Not interested...Very the "POYO"...

(THANKS TO GOOGLE FOR THE NICE PICS)

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah