Kenapa ramai orang suka Faizal Tahir???




Faizal Tahir..Rock tu!!!

Aku sendiri tak tahu nak kata apa pasal Faizal Tahir tapi aku tahu ramai giler minat kat Faizal Tahir ni especially girls...No..no..no..Aku bukanlah peminat Faizal Tahir pun sebabnya dia adalah course mate aku masa Diploma in Mass Comm. kat UiTM dulu 2000-2003...Not really kenal sangat pun but normally bila ada event dia selalu jadi emcee or else perform bersama2 dengan Mirwana group...Yes..Akmal from Mirwana tu classmate aku tapi ye le masa dah berlalu pergi not sure la if dia still kenal aku ke tak...Ye ler aku ni takde le dikategorikan femes pun masa kat UiTM dulu...Wife Faizal Tahir tu pun rasenya satu kelas dgn dia but on that time wife dia tak pakai tudung lagi pun...Tapikan masa kat UiTM dulu memang best sebab FaFau, Anne adalah senior aku..Uisshh ramai gak senior aku yg dah jadi orang glemer ni...To me, in person, he's ok tapi maybe sebab dah pernah kenal masa zaman UiTM dulu so, aku ni takde le dikategorikan fans dia pun...Lagi satu yang aku tau pasal dia, dia memang dah aktif jadi pengacara kat RTM sebelum bergelar penyanyi and at the same time dah jadi pengulas sukan di RTM...Anyway, to Faizal Tahir's Fans...Teruskanlah meminati dia kerana tanpa anda semua siapalah dia..






.


Camni ler rambut dia masa zaman belajar kat UiTM dulu

Comments

Cute MuM said…
wah.. sekelas dengan artis glemor..
pasnie mesti maria pula yang glemor..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah