Frustnya Dengan Sorang Blogger Ni


(google)


Ni kira ala2 luahan hati dan perasaan la...Takpe pun Blogger nipun bukannya follower aku, for sure dia tak baca pun apa yang aku tulis ni...Actually, aku dah lama kenal Blogger ni dari blog lain, dahtu baru aku tau dia ada blog...So, aku pun excited la follow blog dia tapi yang frustnya setiap kali aku tinggalkan komen tak pernah pun dia balas komen tu tapi takpe la sukati dia la nak balas komen atau tak...Takde le aku harap untuk dia follow atau jengok blog aku yang tak seberapa ni...Sebab aku tengok bila komen orang lain dia jawab & balas aje tapi setiap kali komen aku tak pernah dijawab...Nape yek??? Kalau dia tak perasan nape dia approve komen aku??? Takpun dia pilih blogger yang dia kenal & dia follow jer kot baru dia nak jawab...Lepas ni tengok le keadaan kalau aku nak jengok ke tak blog dia...Aku tau la follower dia dah dalam 2k tapi takdele sehebat blogger2 otai yang sudi gak komen...Tapi ye le kita tak boleh nak paksa semua orang balas komen & jengok blog kita...Tapi kalau setiap kali en3 baru dia, aku komen, dia laks tak balas komen aku melainkan komen org yg dia kenal frust jugalah...Kita ni nak eratkan silaturrahim antara sesama blogger tapi terkomen blogger yang boleh dikategorikan sombong la pulak...Dahtu camne??? Apa kes???

Comments

Zie Madini said…
biar je lah dia yunk. mcm zie plak...zie hanya balas komen² di blog zie yg bertanyakan sesuatu je. kekadang tak sempat gak nk jawap pertanyaan.

apa yg penting bg zie...bila zie free. zie akan terjah semua yg dah tinggalkan komen di blog zie.

kira give n take la kan. org dh ziarah kta...kita ziarah balik. baru harmony dunia blogging ^_^
Anonymous said…
sabar2....biar kan aje org mcm tuh yea......yg penting kite happy...hehehe
MARIA LIZA said…
Zie : Ye le tu..Mak Jemah pun malas nak lawat blog die nak tinggalkan komen lagi..Baca aje le...Zie yg femes nipun sudi datang lawat blog maria...
Nikaviolet: iya yg penting kita happy kenal blogger yg tak menyakitkan hatikan...
harrazdani said…
saya pun mengalaminya......selalu pegi komen di entry beliau tetapi langsung tak datang balik ke blog kita at least tinggalkan jejak di shoutbox.....jd saya anggap ini satu challenge laa...last2 dia datang juga komen di blog semalam entry yg bertajuk "kerja itu ibadat"....selepas berbulan2....hahahah...akhirnya.
Cute MuM said…
biasalah tue..
dunia realiti kat blog nie..
janji niat kita iklhas nak berkawan..
sedihnya minggu nie sangat bz nak terjah blog kawan..
sempat baca jer..
biaq je lah ... dia kra dya dah ok la t ..=)
aanie said…
sy pun penah kena cmni gak...dulu sy rajin gak komen2 kat blog dia...tp langsung dia x balas....jenguk kita blk pun x...last2 dia unfollow sy blk...lepas tu, jgn harap la sy nak g blog dia lagi...huhu....teremo lak ni..sori..
eB said…
ala maria, dtg jerk la je nguk kami nih... conpem x sombong punyer ;p

sbb x pemes pn... ha ha ha
Zie Madini said…
MARIA
-->> eh ke situ plak dia kata zie yg fames...tak femes lah yunk oii. Pssttt..kalau zie jd maria kan. nk jengah blog n baca pun zie tak sudi lg taw.

watpe n kwn dgn org sombong kan kan? hehe. wahh akuuuuu..jd batu api siot. wakakakakaka
aizamia3 said…
oo.. harap bukan blog ai ler ye... ;) sebab seboleh mungkin ai akan kembali ke blog yang berkunjung ke blog ai..

psstt: biarlah dia.. dia tak layan tapi orang lain boleh layan.. ;)
PinKy MoMMa said…
mungkin dia bz..positif2..
xmo sedih2..kite dtg melawat kamu ni ;)

ramai lg yg dtg singgah sini..x mo sedih ye..manusia ni mcm2 ;)

chill maria..
MARIA LIZA said…
Jangan risau...senarai kat atas ni yg bagi komen takde ler...tapi ada gaks sesetengah blogger kat atas ni kenal gak blogger ni..tapi taknak bgtau la..biarlah rahsia...
Cute MuM said…
tetiba rasa mcm dah boleh agak jer siapa.. tapi kalo betul pon.. biarkan lah yer.. :)
MARIA LIZA said…
Uyun: Jangan teka2 tau..Bahaya tau!!! Yg pasti takde kaitan pun dengan kita berlima hari tu tau...
Cute MuM said…
baguslah kalo camtue.. risau gaklah..dahlah yer.. jgn sedih2..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah