Korang cuti ker????

Esok hari Isnin..dahtu Selasa 'WESAK DAY"...Eh korang sambung cuti ker??? Aku takde le sambung cuti..Seperti yang aku katakan sebelum ini kalau aku cuti, aku perlu pegi bercuti bukan cuti setakat lepak kat rumah....Takde maknanya ler kalau cuti tapi lepak kat umahkan...Jadi, pada mereka2 yang bercuti esok Selamat Bercuti la ye aku ucapkan...Aku sajer jer nak menulis2 manja hari ni....Ye ler dari hari Jumaat aku cuba buka blog x leh...Bnyk tul mslhnye...Ada sesape leh share problem yang melanda??? Oklah since aku tak bercuti esok maka dengan itu haruslah aku masuk tidur awal supaya aku boleh bangun awal sbb esok aku kena "drive" sendiri ok...Hopefully, jalan tidak sesak...Ok bloggers, Selamat Berblog dan rajin2lah singgah selalu....Walla...

Kredit to Google....

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah