Tukar Design Lagi...

Ishhh..aku ni asyik tukar design blog aje...Tak pernah tahan la lebih dari 2-3 bulan...Well, korang semua, aku memang cepat bosan bila asyik dengan satu design je...Ni pun tak tau le sampai bila bertahan...Cam takde trademark lak aku nikan??? Kalau CUTE MUM dengan purplenya, kalau orang yang minat pink ni, semua design pinky jer...Aku lak??? Ikut mood...Rasa nak tukar, tukarlah...But for the time being, I wanted to have white, black & grey as main colour of my blog...Yezza!! Kalau korang perasan la..Other than that is "shocking pink"...Really like this colour n hope that one day I would have my own car with this colour..Fuyyoo!!! Terangkat beb!!! Giler kau dari jauh orang dah tau sape punye kereta..Ha..ha..Hopefullylah ye...So, kenalah ada kereta sendiri sebab kereta sekarang laki aku yang punye...Siapa punye??? Laki aku yang punye..Ha..ha..ha..


Ni dia colour "shocking pink"



Beg pun cantik gak colour ni



Ha ambik kau colour die!!!


p/s: Thanks to google for all colour pics...Lepas ni nak tukar colour pink or blue colour lak untuk blog...

Comments

Cute MuM said…
cantik betul shocking pink..
dari jauh semua dah nampak..
hihi..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah