Teringin Nak Ubah Background Black & White...Klasik wooo tapi Mesti Nak Pinky...

Aku rasa cam nak ubah background blog aku ni...Ok tak??? Teringin nak ubah BLACK & WHITE coz nampak klasik gitu...Tapi tu le jiwa aku ni mesti nak ada ala2 shocking pinky gaks...Walaupun feveret kaler BIRU tapi cam tak sesuai laks dengan jiwa blog aku bila kaler biru, ditambah lagi dengan nama blog ni "MAMA VOGUE + PRETTY MOM"...Ye le blog pun kena ada jiwa tau...Baru le serasi aje...Sejuk mata memandang, orang pun rajin singgah...Tak gitu??? Takpun tukar background sebulan sekali ok tak???



Macam2 stylekan...Ni semua aku ambik contoh dari google...Belum decide lagi...Nanti akan kupikir2 kan ye...

Comments

Anum said…
ubah sis
jgn x ubah
hahhahha

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah