Tergezut Mak Noks!!! Thank You Bro


Wah memang aku tergezut tetiba hari ni ramai lak terjah n follow blog aku...Apesal tetiba jer ni...Rupenya blog aku telah direview oleh Bro Ben Ashaari...Aku tau semua blogger kenal dia dan jadikan dia sebagai idola selain dari beberapa blogger femes yang lain...It's unexpected siot!!! Sebabnya aku baru je jadi follower tegar dia tak sampai sebulan...Ha ambik kau..I repeat tak sampai sebulan tau...Anyway, blog aku ni pun takde le hebat sangat untuk direview oleh mereka2 yang hebat seperti Bro Ben Ashaari ni tapi syukur le sebab dia sudi juga untuk review blog aku yang sempoi ni...Inilah realiti diri aku, dunia aku, ayat2 aku kerana aku adalah aku...Apa yang korang baca adalah diri aku...Macammana sempoi & slumbernya ayat2 yang aku gunakan, macam tu lah juga diri aku...Just be as you are...Aku menaip dengan seikhlas hati tanpa ada editing...Cakap aje apa yang nak dicakap dan cerita saje apa yang terpikir...Apa2 pun to Bro Ben, terima kasih atas kesudian review blog ni...Yang pasti wa salute lu Bro...Proud of you!!!

Comments

syawalsimpsons said…
sue ada baca tadi..x sanka je,.bila sue nak jadi cam maria kan..blogger pilihan..heheheh
Azie Suhaimi said…
nice blog :)..singgah dr blog abg beben...kalo sudi jmpotla dtg blog azie --> http://aziesuhaimi.blogspot.com/
Gary Asip said…
wah... bez la~... entah bila la sampai turn gary~.. huhuhu~..
eB said…
wah tahniah yer :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah