Hari Yang Indah Buat Diri Aku...





Salam Jumaat semua...Hari ini 8hb Julai 2011...Selamat Hari Lahir buat diri sendiri...Cam tak caya laks sudah 29 tahun aku bernafas di muka bumi ini...Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi...Semoga hari ini serta hari2 mendatang memberi aku kebahagiaan dan keberkatan dalam menempuhi hidup ini...


Insan yang telah melahirkan aku pada tanggal 8hb Julai 1982...29 tahun yang lalu...Ibuku Sophia Binti Haji Ahmad, terima kasih kerana melahirkan, membesarkan, memberi sepenuh perhatian dan kasih sayang...Pengorbananmu hanya Allah mampu membalasnya...



Dan selepas 29 tahun...Alahamdulillah aku telah memiliki hidup yang sempurna seperti orang lain...Berkeluarga...Punyai suami yang penyayang, anak2 comel yang sentiasa menghiburkan hati...Semoga kebahagiaan ini terus kekal menjadi milik aku...


Kami sekeluarga



Aku dan anak2


Me...MARIA LIZA BINTI NORIOZAMAN

Comments

Niena Muhammad said…
salam ziarah, singgah sni... maaf bru smpat berbalas kunjungan, :D tgh berkhidmat utk negara smlm cewahhh ^.^
aizamia3 said…
selamat hari lahir lalink.. ;)

moga sentiasa dilindungi, dirahmati dan diberkatiNYA serta sihat selalu.. ;)
syawalsimpsons said…
happy birthday maria...dah nak masuk 3 series dah kan..mmmmm...semoga di beri kesihatan yang baik n keluarga yang sempurna..ammmmiiinnnn...

alamak sama bufday ngan en asbeen mrs fiza la..hehehh
eB said…
happy birthday... smoga yg terbaek dpt dinikmati bersama keluarga tercinta.. :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah