Menyedapkan Halwa Telinga Dengan NASYID

As salam kepada semua rakan blogger...En3 hari ni aku pun tak sure betul ke tajuk kat atas tu (belasah aje le, janji faham)...Setiba di ofis jam 7.30 pagi...Awal ok walaupun aku masuk kul 8.00 pagi...Ni nak tanye korang suka dengar Nasyid tak??? Aku suka tau...Dolu2 masa zaman sekolah aku memang join nasyid2 sekolah...Dan kenangan yg paling terindah kumpulan kami pernah membuat persembahan semasa Forum Perdana...Kalau tak silap masa tu tahun 1999...Well, aku bukanlah nak bercerita pasal kenangan aku masuk nasyid...Just nak share yang hari ni bertempay di Dewan Muktamar, Pusat Islam telah di adakan Festival Nasyid Peringkat Wilayah Persekutuan...Sebanyak 2 kategori dipertandingkan iaitu moden & tradisional...5 group mewakili kategori moden dan 3 group tradisional...Memang hebat2 lah diorg ni...Kesemuanya datang dari pelbagai agensi kerajaan, bukan kerajaan & persendirian...Suara diorg memang power2 la...Cuma satu group saje perempuan dan mereka adalah juara bagi ketegori moden dan bakal mewakili Wilayah Persekutuan ke peringkat kebangsaan pulak...Anyway, tahniah diucapkan...Oklah rasanya setakat ini dulu perkongsian cerita hari ini...Kita ketemu lagi ok...
Festival Nasyid Peringkat Wilayah Persekutuan 2011 dianjurkan oleh JAWI, Kuala Lumpur dengan kerjasama Rabbani Production...(google)

Comments

Zie Madini said…
lama zie tak dgr lagu nasyid taw :D

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah