Mereka Kembar Tapi... Tengok La Sendiri



Tertanya2 gambar siapa yang aku letak ni??? Pada mereka yang mengenali mereka di atas oklah tapi pada mereka yang tidak mengenali mereka, meh aku perkenalkan...Both of them are twins...Yes, they are twins tapi bila dah besar memang tak sama...Gambar masa kecik je sama...So, who they are to me??? One of them are my Hubby...My hubby ada kembar nama ZAIRIN BIN JOHARI... Mereka memang tidak sama walaupun mereka berkongsi (dalam perut)...Yang "skin head" & pakai baju putih sebelah kiri bawah tu Hubby aku...Hubby aku ni suka melawa so, asyik tukar stail rambut je ler...Ikut mood, kejap botak, kejap ada rambut...Anyway, saje nak perkenalkan mereka dalam blog aku ni because even they are twins but they are totally different...Mana ler tau kot satu hari nanti tetiba aku ngandung kembar...Fuyooo!! Hebat tak hebat ler nak bawa perut...He..he..he..

Comments

working mom... said…
insyallahhh.........
emarieys said…
seronok kalau dapat anak kembar...INSYAALLAH apa yg dihajati akan tertunai
Cute MuM said…
memang tak sama..
nak jugak dapat kembar..
hihi..
eB said…
eB pn nk twins balik ;p
jom3 ;p

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah