How Was Your First Met???

Salam & a very good morning to all my dear frens...Ok today I would like to share a topic about "HOW WAS YOUR FIRST MET???"...Ceh lama tak gi kelas...Normally, this is my intro for each sessions of my presentation...So, frens "HOW WAS YOUR FIRST MET???"..SINAR FM, hot topic today is "KISAH PERTEMUAN PERTAMA" aku saje ler translate to English...Pertemuan pertama aku dengan Hubby...At that time, I was studied at UiTM, Shah Alam...Masa tu umur aku baru 19 tahun sama le dengan Hubby...Kami diperkenalkan oleh sepupu Hubby yang merupakan senior aku masa di sekolah menengah...Actually, masa tu aku tengah "on,off" dengan somebody gaks tapi aku tak tau pun yg aku akan diperkenalkan dengan Hubby aku...So, kami pun keluar makan beramai-ramai, naik satu kereta ada 5 orang tau...3 lelaki & 2 perempuan...Lepaks & borak2 aje ler...Episod seterusnya aku rasa korang pun tahukan...Biasa le tukar2 no telefon and almost everyday tanpa bosan dia akan call aku dari ofis...The best part is kitorg memang tak pernah keluar berdua for the first 3 month...Setiap kali keluar aje mesti dengan best fren dia, sape lagi kalau bukan sepupu2 dia (dua2 lelaki)...Selepas aku "off" terus dengan "somebody" tu baru la aku berani untuk keluar berdua dgn Hubby dan terus berchenta selama 4 tahun...Nak kata part dugaan dan cabaran tu, biasa le asam garam dalam perhubungan tu...Kalau tak merajuk, tak gaduh tak best la kisah perchentaan tu...Orang kata takde "thrill"...Apa2 pun "KISAH PERTEMUAN PERTAMA" ni sentiasa juga aku ceritakan pada anak2 aku sebab Kakak sibuk nak tahu cammana ayah kenal dengan mama...Dahtu Kakak selalu tanya aku, kenapa Ayah suka kat Mama??? Korang nak tau aku jawab apa...Dengan selambanya aku jawab " Sebab mama cantik tu yang Ayah suka kat mama"...He..he..he..Sempoi tak jawapan aku???




Comments

eB said…
;p.... sweet & comei
syawalsimpsons said…
sweet sangat...bile baca ni teringat camne sue ngorat en asbeen sue..hihihihihihi
NaNeMouS said…
our 1st meet masa kawen puan owner blog ni..hubby jd pengapit smbil main2 mata..heheee
working mom... said…
huhu..marsya dah pandai korek rahsia ek?..tunggu lah nnt bila dia citer dia dah suke somebody..haiyoooooooo..k.ngah rasa nak pengsan bila khadeja bgtau dia suka sipolan2 tu...adeh :\

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah