Ke Ofis Nuffnang Untuk 4 Pas Wayang Percuma



Ceh dengan bangganya aku tunjukkan kat korang...Korang hari tu kan aku ada bagitau dapat 4 pas percuma dari Nuffnang untuk tengok wayang...Ha tu dia...Dah pegi ambik dah...Tapi ni tengah duk pk bila nak pegi & nak tengok citer ape??? Banyak sangat choice ni...Aku gi ambik kat ofis Nuffnang hari Selasa lepas...Sempat gak le borak dengan sorang staff Nuffnang yang peramah...Almaklum la aku nipun kategori peramah gaks...Borak2 n dia tanya aku, aktif ke aku berblog??? Wah soklan yg susah juga nak jawab...Aku pun jawab le dengan jujur ikhlas, boleh ler baru juga nak berjinak-jinak mengaktifkan diri untuk berblog....He..he..he..Betul la tu...So, tunggu aje next en3 aku pasal pass nuffnang ni, citer apa yang bakal aku tengok...Ok till then...Muuuahhh...

Comments

Yana Yassin said…
waaah, sama lah pulak. YY pun baru amik jumaat lepasss,... duk fikir nak tgk citer apa, sebab bulan nie banyak dapat tix pra-tonton,.. :)))
Anonymous said…
untung laa XD
harrazdani said…
tahniah...bestnyer
zuwairiaiman said…
Salam kunjungan.. blog menarik ;)
aanie said…
xde mintak BE sekali ke dgn staff tu?? hehe..sy dulu dpt gak tiket ni..tp x pakai pun..x sempat...
eB said…
SEDEYNYER X LEH NK DAFTAR NUFF BARU SBB DH DELETE EMEL YG LAMER... SOB3
Azie Suhaimi said…
bufday saya aritu,tapi xdapat pon tiker free.nak jugak.huhuk

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah