Berapa Kali Lafazkan I LOVE YOU???

Tajuk ala2 gediks manja gitu...Tapi spesel en3 ni untuk orang yg dah kawin jer sebab orang yg belum kawin ni masih tengah hangat lagi...Orang kata tengah "WANGI"...Ni ler nak tanya dalam sehari berapa kali korang ucap I LOVE YOU kat spouse korang??? Aku??? Eh jangan tanya aku laks, korang jawab ler dulu sebab aku yang tanya korang dulu...Ok ler..aku bagitau ler...Tak terkira...Maksudnya perkataan I LOVE YOU dah cam wajib disebut oleh aku & Hubby termasuk juga anak2...Sebelum tidur, nak pergi keje, nak letak phone, bila2 rasa nak sebut le sebab aku nak anak2 tau bahawa it's good for relationship & cam terapi minda juga le...Kan aku sudah bilang, Hubby aku romantik orangnya...Wah tetiba laks puji Hubby sendiri...Ni ala2 bodek le sebab kata birthday girl, mane le tau dapat handbag MANGO kaler merah yang aku berkenan kat KLCC tu...Wah!!! Dapat ker??? Errkk...Mama tak kisah...he..he...Ok back to the topic, aku tau ada sesetengah orang jarang ucapkannya...Masing2 ada sebab tersendiri...Tak kisah la ye yang penting kita sayang SPOUSE kita...Omputih ada kata LOVE CAN'T BE DESCRIBED BY WORDS...So, terpulang pada diri sendiri sama ada untuk lafazkannya atau tidak...Yang penting hati masing2 tahu...


Ayang, I LOVE YOU (dengan nada gediks & manja gitu)...Ala nyampah tau...he..he..he..

Comments

syawalsimpsons said…
sue pun slaloo gak sebut...tapi tak kire la berapa banyak...mmmm....ngah gaduh2..klo sessi pujuk memujuk tu mesti ada sebut gak...heheh...so sweet
Niena Muhammad said…
sy slalu ckp I LOVE YOU kt mak hehehe.. erm, tu lah..smua kerja kn apandai bahagikan masa utk keluarga, tmbah lgi yg melibatkn ngan kerajaan ni, cikgu.. smua2 lah .. tpi sy ni jarang dpt rehat hari sabtu ahad, slalu kna keja je ^.^
aanie said…
romantik gitu kan? kitorg jarang sebut...nak kena tanya dulu br ckp...huhu..
Unknown said…
opppssss saya solo lagi hehe
Gary Asip said…
hari2 gary cakap kat awek gary....hihihi~
WuMing said…
WuMing banyak ucap kat anak saja banyak... Kat Wife... dah lupa dah bila....Tak baik laa WuMing ni..
MARIA LIZA said…
Geng semua: tak kisah berapa kali kita ucapkan yg penting kita ikhlas mencintai orang tu...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah