Menyampah Tul Bila Artis Bagi Statement Camni


Persoalannya ke mana perginya ciri2 sebelum kahwin yang dinyatakan??? (google)


Korang perasan tak kekadang tukan bila artis2 nak kahwin ni antara soalan wajib yang ditanya oleh wartawan, apakah yang mebuatkan si dia menjadi pilihan hati atau apa ciri2 yang membuatkan anda suka pada dia??? Ala2 gitu ler...Yang aku nyampahnya masa sesetengah artis ni bagi jawapan "ooo dia memiliki ciri2 yang saya inginkan, dia memahami kerjaya saya, dia seorang yang caring, dia segala bagailah pujian melambung yang diberi...Itu masa nak kahwin la...Tup..tup bila dah sampai kes nak bercerai, ke manakah perginya statement dulu yang dijawab kepada wartawan??? Ha apa kes??? Bagi aku senang citer camni la, sebab aku pun dah kawin aku pun taknak la puji melambung pasangan aku nanti ape2 jadi (minta dijauhkan Allah) tak ke MALU atau dalam ertikata lain ke mana perginya sifat2 yang kau duk sibuk puji tu...Apa kata bagi jawapan yang takde ler terlalu nak memuji contohnya kalau wartawan tanya aku la..kekonon aku ni artis le, aku jawab "alhamdulillah setakat ini dialah calon terbaik di mata & hati saya"...Ok tak jawapan aku tu??? Aku tahu setiap jawapan bagi setiap persoalan memang le hak individu tapikan bila banyak sangat isu, nyampah siot...Kalau korang laks nak jawab ape???



Persoalan Hati, siapa yang tahu??? (google)

Comments

Diana @ BKKC said…
sis, ciri-ciri tu sebelom kawen..dah kawen..off coz bru nampka true kaler org tu...
emarieys said…
statement artis memang camtu..ikut skrip kot
eB said…
dunia artis maria... :)
SoLy SoLicious said…
bse la lah tu..name pun artis...
aanie said…
sblm kawin semua nmpk baik...dah kawin baru tahu camne...
Cute MuM said…
biasalah tue..
bila bercinta lain, dah kawin lain..
Gary Asip said…
hehehe... "alhamdulillah setakat ini dialah calon terbaik di mata & hati saya"

ayat macam nak kawen lagi je~.. hehe~.. =)
MARIA LIZA said…
Diana : ye ler tu..biase ler asam garam hidup berumahtangga ni
mamaema: tu ler artis kalau bagi statement taknak kalah tapi nak buat camne dah wartawan tanye diorg jwb secara jujur ler tu
eb: tu ler psal
soly:betul ler tu...
aanie:yes correct cam kita gak bezanya kita bukan artis..he..he..hee
uyun: yes, semua org camtu tapi kalau nak puji pasangan perlu berpada2 tapi artis ni semua org tau le..
gary:eh Gary, jgn salah anggap, ayat tu kekonon kalau wartawan tanya kat saya ler if saya artis..cehh perasan le pulak...
working mom... said…
k.ngah jawab..i married him because i love him loh..!..love don't need a reason..nnt kalu reason dah expired adakah love juga akan expired.. owh..no..no..no.. ;)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah