Tahun baru 2011



Selamat Tahun Baru 2011 to all BLOGGERS...Tiap2 tahun aku nak buat azam tahun baru tapi rasanya tak tau le tercapai ke tak???? Musykil betul aku..Eh ape yang tak tercapainya??? Ada yang tercapai ada yang tak kot...Semlm takdenye nak countdown kat mana2..Bak kata suami terchenta "Zaman bujang2 dulu bolehla"..Ni dah beranak pinak tak kuasa ler aku"...Actually, semlm hari mkn2 bersama my hubby punye siblings...We went to Hulu Langat...Simple, Nice n cozy place to me...Makan ikan bakar...Gambo makan2 telah diupload kat facebook...So, nak tgk buka ler facebook aku...On d way back, lalu kat depan check point view Hulu Langat (sempadan Ampang & Hulu Langat)...Nice View from up there but kami hanya "LALU" je...tengok orang "BERCHENTA" (family pun ada) bersantai di situ...Waiting for count down kat situ...Wah sangat dasat..Ape yang dasatnya???? Takde le dasat pun cuma ramai orang n parking penuh sepanjang jalan berbukit tu...Rajin betul mereka2 menapak ke atas ye...Aku nak menapak??? Kalu sorang ok lagi tapi kalau dah ada ANAKANDA2, sian lak kat depa...Wassalam je la...Countdown atas katil lagi best...He..he...he..


Ni pemandangan dari atas sana (Check Point View Hulu Langat) tapi bukan aku yg ambik (GOOGLES ok)
Ni le Menara Tinjau kat atas tu...


Aku pula aktiviti hari ini adalah "KERJA"...Iye bekerja pada hari ini, semalam dan esok juga..Memandangkan aku bertugas di Unit Kewangan dan hujung tahun bakal tutup akaun maka dengan demikian perlulah aku menyelesaikan segala tuntutan dan bil2 yang tertunggak agar tidak menjejaskan bajet di tahun hadapan...Ha kan dah mula ni...Walaupun penat tapi demi kerja, aku rela jua "BERKHIDMAT UNTUK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA" (cam motto kat ujung surat gomen jer)...ye ler tu akukan keje gomen...Apo nak dikato...Selagi belum tutup mata, KERJA, KERJA, KERJA...


Ni meja aku ok...Nampak tak baucer bayaran kat atas meja aku tu...


Ini CC aku..Dia pun banyak keje gak...


Ini Penolong Akauntan aku..Susah tau nak tengok dia dtg keje hari cuti...


Ini meja Akauntan aku...Ha nampak tu meja dia pun dah penuh...


Ini Alisa tengah nak fotostat...


Ini Staff kewangan yg lain...Tengah fokus keja la tu konon..


Ini suasana Unit Kewangan


My hubby pule pagi ni dah ke FRASER HILL..katanya main bola...Mulanya agak musykil, ape tak cukup padang bola kat KL ni ke??? but It's OK, I TRUST MY HUBBY...Kakak pula ikut atok & Pah antar Papa Chici ke UITM Dungun...Maka dengan itu tinggal ler aku berdua bersama adik Isya di rumah...Setelah menidurkan adik Isya, dapat ler aku ngadap laptop ni...Kalau tak, takde mendenya aku nak update blog ni...



Beshnya adik tido...

Adik tengah best peluk Minnie...Selalu buat orang geram...


Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah