Minggu yang busy...

Ingat lagi tak sebelum ni aku pernah cerita yang aku ni adalah "STUDENT PLK"..Iye semester baru dah bermula hari ini tapi aku masih di sini...Di mana lagi kalau bukan di ofis...Minggu terakhir yang sangat2 busy...Segalanya harus diselesaikan...Tempoh AKB hanya tinggal 2 hari dan esok pula Audit nak datang...Apa le audit ni takde hari lain ke diorang nak dtg..Dalam 365 HARI tu nape le minggu AKB sibuk nak datang...Saja nak tambahkan masalah & kerja pada kitorng yang memang sentiasa banyak kerja ni...Isshh marah betul ni...






Mood pada minggu ini...SIBUK!!!



Aku sepatutnya dah pegi kelas hari ni tapi apa nak buat KERJA adalah segalanya maka aku masih tersadai di ofis ni untuk settle apa yang patut..Mood kerja dah habis sebab dah pukul 5.00 petang..Ni tengah mood rasa nak balik umah tapi kita layan blog dulu baru balik, OK...Maka dengan kesibukan aku ini, aku hanya akan ke kelas pada minggu hadapan..Takpe seminggu je lagi...Kakak pun tak pegi school lagi sbb tak balik lagi dari Dungun..Still on d way back from Dungun...Kat Dungun sekrg ni tengah banjir...Since UITM Dungun berhampiran dengan laut so, kakak dapat tengok laut..bile ombak tu meninggi menghempas pantai jer, kakak kata air tu "MELOMPAT"...Apa la imaginasi sangat macam2...Agak2nya ada tak tinggi cam ombak kat bawah ni...


Ombak yang tinggi sedang "MELOMPAT"


Jam sudah menunjukkan pukul 5.30 petang..Aku rasa aku perlu pulang dahulu sbb My Hubby pesan tadi balik umah bawa Ibu( bonda mertua) cari mesin basuh sbb katanya mesin basuh dah rosak..So, nak ganti yang baru ler...Apa brand yang bagus dan tahan lama ye??? Samsung, Panasonic, LG, Toshiba, Sharp ETC....

Ni apa brand pun tak tau...



Nak yang camni kot
 
Ha yang pintu depan kot..Budak pun boleh basuh...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah