Stori-Mori ye...

Petang semalamkan aku ada stori-mori pasal aku nak bawe mak mentua aku pegi beli mesin basuh..Alkisahnya, sesampai saja di rumah, parents aku pun baru sampai dari Dungun hantar kakak balik...Jadi, secara kesimpulannya tak dapat la aku bawa mak mentua aku...Sian mak mentua aku...Tak dapat merasa mesin basuh baru semlm...Tak pe la ibu, nanti kita pegi beli...
Balik tu cam biasa le, lepas masak2, kami makan bersama-sama sambil bercerita-ceriti peristiwa kat Dungun...My parents balik umah dalam kul 9.00 mlm..After that, kami 4 beranak menuju ke GIANT( dahtu ni ye hypermarket yg paling dkt dgn umah)...Korang rasa kitorg buat ape??? Apa lagi beli kasut sekolah baru untuk kakak sbb esok (hari ni la), kakak excited sangat nak masuk sekolah baru...Bagus anak aku...Ye semangat macam ni yang kita nak!!! Takpe esok aku sambung stori mori pasal anak aku yang ke sekolah hari ni.

Makan2 dulu
Jam sudah menunjukkan hampir ke pukul 5.00 petang..Ape lagi time to go back home...Eh nanti dulu belum lagi..Aku nak update blog ni ape yang patut..Oh lupe maybe petang ni aku bawe le mak mentua aku pegi beli mesin basuh...Nanti aku tangkap le gambo mesin basuh baru mak mentua aku (itupun kalau aku rajin)...He..he..he....Oh rumah aku nak balik ni..Mood sedih gak sbb next week dah tak dapat balik awl ke rumah sbb kena pegi kelas..sob..sob..sob..

Tak sabo nak balik ni...

Mood yang ok...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah