Siapa Nak Hadiah Nie



Ada sape2 nak join teka-teki ni..Boleh le KLIK BANNER kat atas tu...Memandangkan ini adalah teka-teki, kita teka je le..Kena tak kena belakang cerite..

SOALANNYA:


1) Bilakah tarikh dan masa saya akan bergerak balik ke kampung untuk CNY ini?

- 29hb Januari 2011

2) Ke arah destinasi manakah saya akan lalui untuk balik kampung??

-Gua Musang

cth : Gua Musang ke? Kuantan ke? Jeli ke? Perak ke? Pahang ke? dll.....

3) Adakah saya akan singgah di mana-mana untuk bermalam sebelum sampai ke Kelantan? Kalau jawapan ada, di manakah tempatnya?

- Ada...Pahang

4) Berapa orangkah yang akan balik kampung bersama kami sekeluarga?

-4 orang

Comments

emarieys said…
thanks join...

GOOD LUCK!!!
fizanur said…
waa.blog semakin maju..ada nuff ads..camner wat eh..

Set yang lengkap untuk BF mom

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah