Learning Process...

Nak tau nape aku letak tajuk en3 kat atas tu sbb aku tengah belajar untuk join GA or CONTEST yang dianjurkan oleh blogger2...Ya itu le aku still in a LEARNING PROCESS...Belajar camne nak ikut syarat2 yg diorg kasi n link back balik ape yg aku dah buat supaya diorg boleh tgk balik ape yg aku dah buat...Agak musykil n confuse sebenarnya tapi ni tgh usha2 blogger yg rajin join GA & CONTEST...Nak timba ilmu sbb org kata nak timba ilmu biar dari org yg berpengalaman...Dari pemerhatian aku blogger yg tersgt2 la rajin join GA & CONTEST ni ialah "CUTE MUM"..So, CUTE MUM if baca en3 ni boleh la share tips or buat en3 camne nak join GA & CONTEST dgn jaya dan cemerlangnya. Lepas ni boleh la timba ilmu banyak2 dari CUTE MUM...Nak katakan BUTA IT takde le buta pun..So, dia dah jadi CELIK tapi PEJAM...Ha..ha..ha..Ape kes PELIK tapi PEJAM??? Bolehlah dikategorikan istilah ni untuk mereka2 yg mcm aku...Uuuikkss ada ke org yg cam aku ni??? Cam aku je sorang (Padan le muka aku)...

Oh betapa "CONFUSE" nya aku

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah