Cinta Pandang Pertama


Percayakah Anda???
Salam semua...Hari ni aku nak buka topik yang aku rasa semua orang pernah alaminya...Pernah ke??? atau dalam ertikata yang lain percayakah anda pada CINTA PANDANG PERTAMA??? Agaknya apa yang korang rasa tentang Cinta Pandang Pertama ni??? Aku sendiri musykil sebenarnya, aku pernah alaminya atau tidak...Bak kata pepatah dari mata, turun ke hati itulah penangan Cinta Pandang Pertama...Susah nak digambarkan melalui kata2 apa itu Cinta Pandang Pertama..hanya mereka2 yang pernah mengalaminya sahaja dapat menterjemahkan apakah Cinta Pandang Pertama..Bagaimana pula dengan u all??? Ceh2 persoalan yang akan membuatkan u all berfikir balik, aku dengan "SI DIA" adakah Cinta Pandang Pertama??? Jeng3x...Cuba u all "flashback" balik kisah2 percintaan u all??? Ha pasti ada yang tengah tersenyum2 cuba nak "REFRESH" balik kenangan dolu2 dengan "SI DIA"...Cepat2 ingat balik..Adakah "SI DIA" Cinta Pandang Pertama u all...Bagi diri aku sendiri, aku susah nak percaya Cinta Pandang Pertama ni sbb banyak kali bercinta kot (ha..ha..ha..mode gelak besar)...Aku sendiri dah tak ingat orang pertama yg aku bercinta tu Cinta Pandang Pertama atau tidak tapi hakikatnya aku sudah mengenali cinta seawal usia 15 tahun (alamak pecah rahsia)..Boleh dikategorikan ala2 "CINTA MONYET" tapi hubungan ni bertahan gak sampai 2 tahun...Lagi satu aku rasa Cinta Pandang Pertama ini ialah bila u all tengok somebody, tetiba ada perasaan yang membuatkan u all rasa yang u all dah terjatuh cinta dengan orang tu...Tetiba ada "CHEMISTRY" antara u all dan "SI DIA"...Even u all tak pernah kenal "SI DIA" tapi bila kali pertama terpandang "SI DIA" terus "feel something"..Am I Right??? Wah pandai lak aku mengklasifikasikan Cinta Pandang Pertama ni...Macam pernah alami je (he..he..he..). Kalau nak cerita satu2 Cinta Pandang Pertama ni memang sampai esok pun takkan abis..So, if rasa2nya nak share experience CINTA PANDANG PERTAMA ni..Boleh aje kita "LAYAN"...


Cinta Pandang Pertama ke???


Comments

working mom... said…
i never believe in love at first sight..am not the person who can easily in love with any person...i need to know him in person then only i can decide if he's the one... :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah