Saja nak bagitau

U all semua...semalamkan aku ada bagitau yang nak bawa mak mentua aku pegi beli mesin basuh...Anyway, ni yang nak bagitau, tak jadi beli la..Sebab-musabab tak dapat dikesan sbb my hubby call n bagitau tak jadi..itu je ler nak bagitau..Maybe mesin basuh tu dah sihat balik kot...

Mula2 sakit dah tu dah ok...


Buka blog semalam ramai yang bercerita tentang 1st day anak ke sekolah..Anak aku punye 1st day sekolah semalam sbb kan aku dah bagitau dia baru balik dari Dungun hari Isnin, tu yg semlm baru masuk sekolah...Apa la kakak, mama tolong hantar pegi sekolah, dia suruhnya kita balik pegi ofis...Tak patut betul...Dahtu boleh "sound" sorang budak ni. Ceritanya begini...Ada le sorang budak ni tetiba nak duduk kat depan budak depan kakak...Padahal budak yang depan kakak tu takde ape2 pun, rileks je...Kakak pun dengan gaya ala2 "protective" pun berkata "Tempat awak bukan kat sini. Tadikan awak duduk kat sana, Pegi la duduk kat sana"...Amboi anak aku, memang pandai bersuara..Memang patut la pun..budak tu menyibuk je nak duduk tempat orang lain...Bagus kakak kalau bende yg betul takpe...Gambo kat school tak sempat nak upload sbb semlm adik pun sama nak nyibuk ber"BLOG" dengan mama...

Sekrg ni ada masa boleh le "LAYAN"...

Baiklah u all semua...Aku nak ke UITM ni nak update apa yang patut..Nanti aku cerita lagi ye...So, untuk setakat pukul 10.30 ni saja ler alkisahnya...

Comments

Cute MuM said…
tak tahu nak link??
senang jer..
cuma hightlight perkataan yang kita nak link, pastu klik button link.. letaklah url nya.. cubalah try..
maria said…
Thanks ya CUTE MUM...Kena belajar lagi ni...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah