Blog Aku...

Apesal ntah aku rasa cam blog aku ni dah tak berapa nak CANTIK??? cantik ke blog aku??? Banyak sangat bende nak share dgn korang semua ni sampai dah naik "SANTAK" blog aku ni...Cuba korang tgk gambo2 kat kiri, kanan..dah penuh rasanya..Ke aku jer yg rasa camtu...Takpe le nanti aku edit balik cantik2, kasi baik punye blog aku..Ye le aku ni cepat bosan sikit bila "ghupe" itu jer...Tu yang asyik nak tukar2 background je..Eh engkorang jangan ler segan silu nak buat "lawatan tapak" kat blog aku ni...Rajin2kan lah diri untuk buat "SITE VISIT" ye...Kalau ada citer2 menarik, aku stori mori n sharing2 ler dgn korang semua..kalau tak sangap ler...Sekrg ni nak aku nak chow sbb aku nak edit2, touch up2 aku punye blog ni..Kalu gitu jer ghupenye, maknanya penyakit malas nak edit la tu...Penat aku nak adjust2 sana-sini tapi tak pernah menang award blog tercantik...Eh chopp3x..Ada ke CONTEST BLOG TERCANTIK??? Ada sape2 nak buat contest ni??? Aku layan jer...

Budak ni pun dah bosan

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah