Corat-Coret Minggu Lepas...

Salam Bloggers semua...Ha semlm aku duk sibuk nak edit2 blog ni..And taraaa...Inilah hasilnya...Walaupun tak secantik korang punye blog, takpe le janji aku boleh nulis kat sini n korang2 semua boleh baca blog aku ni (ceh nada nak pujuk diri sendiri)..Eh ada ke org nak baca ni??? Takpe le whatever it is tak tau le brape lame leh maintan ghupe ini..Hope akan kekal lama sikit...Anyway, stori-mori terkini n aktiviti minggu lepas iaitu pada hari Jumaat bersamaan 21hb Januari 2011 adalah "CAMPING"..Yes bersama hubby, anak2 & mother, brothers, sisters (in-laws) not to forget abg. elly sefamili..Destinasi, dekat aje..PORT DICKSON...Apesal tak caya laks aku gi camping??? Aku hangkut tau kakak & adik sama...Seb baik le anak2 aku takle susah sangat nak lelapkan mata..Adik le spesel kes sbb dia aktif sikitkan...Nak ngombeng sana-sini jer...Penat aku dibuatnya...Udara yang nyaman, angin sepoi2 bahasa ditambah dengan deruan ombak memecah pantai, bunyi2an yang pelbagai (termasuk bunyi2 yang tak sepatutnya..teka la)...Memang terasa damainya (ye le KL ni bunyi ape yang best)...Jangan tak caye air kat PD ni kaler dah lebih kurang cam Pulau Tioman tau..Ala2 biru turqoise + kehijauan (ha lebih kureng ler tu)...Kami stay one night je...Seronok la ber"CAMPING" ni sbb dolu2 rasa time sekolah jer...Kali ni dengan kaum kerabat semua ber"CAMPING" tau...Anak2 memang seronok le sbb dapat mandi laut..Kalau boleh berendam taknak kuar dari air...The best part is mlm ada BBQ (acara wajib beb)..Ape lagi melantak le kami, makan sampai lebam ok...Ayam, kambing, sosej..Pendek kata semua ada...Fuuhhh nikmat hingga menjilat jari...Next "CAMPING" tak tau lagi sbb lepas ni aku & Hubby kena cari khemah sendiri sbb khemah hari tu kami pinjam jer (Ngeh3x..DAH KANTOI)...Gambo kat sana aku tak upload lagi so, later2 la ye...Nanti kalau aku rajin nak tepek gambo kat sana, aku tepek ler...For the time being, korang baca je le stori-mori aku ni..Jangan risau, aku tak tipu korang tau..takdenye tokok tambah, takdenye loyar buruk kat korang...Yang pasti "VACATION" make everybody happy & mengeratkan silaturrahim...So, tunggu next "VACATION" laks...Ape kes??? Mana nak cekau duit???


Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah