Suka Sangat Tau..Erul Terkeluar

Ok tadi aku dah bercerita pasal MAHARAJA LAWAK...Now ni nak citer pasal AF9 laks...Korang tau tak, aku sebenarnya memang tak suka sama itu budak dalam AF nama ERUL sebab dia memang sangat poyo dan tidak boleh menerima kehadiran Hazama dalam AF...Dan akhirnya minggu lepas dia terkeluar..Aku memang tak harap dan taknak pun dia masuk final...Mesti malu giler dia masa Aznil buat pengumuman sebab dia ingat dia dapat masuk final...ha..ha..The best part tu dia siap bersujud lagi atas pentas..Rupa2nya Aznil nak umumkan dia terkeluar...ha..ha..sebab sebelum tu Aznil umumkan Hazama masuk final so, dia ingat pun dia pun sama...Rupenyakan beg yang dibawa bukanlah untuk disingkir keluar tapi untuk di bawa ke final..Yang bezanya warna tulisan di beg Erul adalah merah so, maknanya terkeluar sebaliknya tulisan di beg yang berwarna biru terus ke final...Sian kau Erul..Kalau aku memang dah malu giler..So, terus dia cover line bagi speech...Tapikan masa Aznil umum nama Hazama, satu studio senyap & aku kat rumah pun tergamam..Ye le, ingatkan Hazama terkeluar rupanya tak...Nasib baik la Hazama masuk final & Erul terkeluar...Apa2 pun yang masuk final adalah Azri, Hazama, Lena & Fina...


Erul...sewaktu diumumkan terkeluar...(google)

Comments

pena rozie said…
x minat la AF. hu...hu...hu....

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah