I am "MULTITASKING WOMAN"...

Special EN3 untuk semua kaum wanita dan pada lelaki2 yang sangat menghargai wanita...Wah kelasss intro aku nok!!! En3 aku pada hari ini bukanlah untuk menyatakan bahawa aku adalah multitasking woman tapi secara amnya aku tahu kebanyakan wanita adalah "multitasking woman"..Why I'm saying that because :

1) Anda adalah yang bertanggungjawab menguruskan rumahtangga...Dari hal suami, anak2 sehinggalah segala perincian di rumah (kemas rumah, basuh baju, memasak etc...)

2) Anda juga merupakan seorang wanita berkerjaya (bekerja di pejabat dari hari Isnin-Jumaat, 8 jam sehari)...Penat tau...

3) Cam aku lak cum student dari kul 6.30 petang -9.30 petang setiap hari

4) Lain2 tanggungjawab khas mengandung, beranak, menyusukan, mandikan anak, hantar anak dan yang seumpamanya berkaitan anak...

Kepada kaum lelaki, tidaklah pula aku menafikan tanggungjawab anda semua tapi bab kerja rumah & hal anak2 ni orang lelaki dia "kureng" sikit sebab bende remeh-temeh ni diorg malas nak layan...Apa2 pun aku, tetap hargai pengorbanan seorang lelaki yang bergelar suami...Jadi, apa yang penting "KERJASAMA"...Hargailah isteri anda yang memang semulajadinya seorang yang "MULTITASKING WOMAN"...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah