Bila MU Kalah Dengan Barcelona...



Manchester United vs Barcelona





Takde sape ke nak buat en3 pasal MU kalah dengan Barcelona...Aku tau ramai fans MU tidak berpuas hati dengan apa yang terjadi...Walaupun sudah beberapa hari berlalu namun kenangannya tetap terkesan di jiwa peminat MU...3-2 itulah mata kemenangan buat Barcelona...Tak dinafikan MU memang hebat tapi nampaknya kehebatan Barcelona memang tidak boleh dinafikan..Laman FB aku penuh dengan perasaan kecewa, amarah dari fans MU terhadap kekalahan pasukan MU menentang Barcelona...Anyway, walaupun aku juga merupakan salah seorang peminat MU tapi aku menerima hakikat bahawa Barcelona juga hebat... Dengan ini aku menyeru kepada semua fans MU, kita terpaksa menerima hakikat bahawa pasukan kita telah kalah di tangan Barcelona dan menerima bahawa Barcelona juga adalah pasukan yang hebat...Kita harap di masa2 akan datang kemenangan pasti milik MU...Hidup MU!!!

Comments

Cute MuM said…
malam tue barcelona memang control game.. daddy dania yang selalu bising tgk bola, malam tue diam jer.. katanya takleh nak wat pe.. janji thn depan mu kena masuk final jugak..
Zie Madini said…
sedih giler MU kalah teruk dgn barcelona..sobsobsob.

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah