Kenapa Aku Rasa Jadi Blogger Ni Best???

Best Tak Jadi Blogger??? (google)

Inilah keterujaan aku nak share kenapa jadi blogger ni best??? Anyway, aku tak terpikir pun aku adalah blogger mulanya tapi bila dah ada blog n dah start ada follower, gelaran apakah yang selayak dan sesuainya untuk aku kalau bukan BLOGGERKAN??? Dah hampir setahun berkecimpung dalam bidang blog ni, aku dah dapat rasakan betapa bestnya jadi blogger..Sebabnya:
  1. Dapat ramai member dari pelbagai peringkat umur dan lapisan masyarakat;
  2. Dapat share info, opinion, experience dan mcm2 lagi la;
  3. Boleh baca "diari" orang tanpa mendapat izin orang lain..Ye le, blog ibarat diari, kita bercerita dan orang lain baca;
  4. Yang best bila dah kenal blogger lain, dapat jumpe chatting2, lepaks2, gathering bersama-sama; dan
  5. Blog adalah dunia realiti walaupun berada di alam maya (komputer)...
So, ada sape2 lagi yang nak tambah...Secara logikanya bukan sekadar buat duit sebab duit tu dah jatuh no.2 yang penting silaturrahim sesama kita...Betul tak???

Best giler (google)

Comments

Sue said…
salam ziarah.. :) comelnye anak2..
pena rozie said…
Memang best jadi blogger...
Gary Asip said…
gary suka jadi blogger!!! tapi... teringin sangat nak pegi gathering.. x pernah pegi gathering pun....huhuuu...
eB said…
stuju, mmg best kan? :)
jadik ker 10hb tuh?
aizamia3 said…
macam-macam info yang kita boleh dapat.. share.. kenal..

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah