Maaf Lambat Bersiaran...

Salam Bloggers...Nampaknya time dah pukul 5.20 petang...Aku baru sibuk nak buka blog, update blog, komen blog, blogwalking & baca ape yang patut...Hari yang sangat membosankan kerana aku tak berapa sihat akibat simptom "PMS"...Maka seharian aku melayan perasaan dengan "TIDUR" dan beristirehat di rumah sahaja...Well, cerita menarik Sabtu & Ahad lepas adalah kenduri aqiqah anak buah aku di Nusa Putra pada Ahad lepas ye...SABTU, sekadar duk umah tidak ke mana2 kerana Hubby bekerja pada hari tersebut....Hubby juga bekerje Ahad lepas, maka dengan itu adinda tercinta telah mengambil aku di rumah untuk ke Nusa Putra (ye le kereta Hubby guna daa...) Gerak dari rumah dalam kul 10.30 pagi kerana majlis mula pada pukul 11.30 pagi...Sampai dalam kul 11.45 tapi still tak ramai orang so, kami "melantak" la dulu...Mesti kenyangkan perut sendiri dulu & anak2...Baru la puas hati nak lepaks...Dalam pukul 12.30 baru la tok imam datang, buat la bacaan yassin & kenduri doa selamat sikit...Majlis selesai dalam kul 3.30 petang but still ada gak orang datang...Aku balik rumah dalam kul 3.30 petang...Memang hari yg sangat memenatkan...Target utama adalah untuk TIDUR...Sebelum balik tu dah siap mandikan anak2..So, sampai rumah kami terus terlena sampai kul 6.30 petang...Fuhhh..memang penat juga...Apa nak buatkan..Kalau dah penat TIDUR aje le jawabnya...He..he...

Betapa nikmatnya KAKAK kalau dah dapat tidur...

ADIK...Kalau dah tidur memang pelbagai aksi...
Ni aksi yang lain lak...

p/s: Actually, ni gambo2 lama..Just nak show betapa nikmatnya mereka adik-beradik ni kalau dah dapat tidur...Tak hengat dunia...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah