Aku Pasti Merindui SETH TAN!!!

Pagi Sabtu semua...Tetiba laks rajin nak update blog pagi2 Sabtu ni...Tu maknanya anak2 sedang melayan perasaan sendiri..Kalau tak takde mananya dapat aku melayan blog...Ok semua orang dah tahu yang NORA ELENA dah pun abis Khamis lepas...To me ending story dia ok la...Oh lepas ni for sure, aku & peminat2 wanita pasti merindui SETH TAN...Rindu ker??? Ye le mana tak rindu, korang sendiri boleh tengok SETH TAN tu camne dalam NORA ELENA...Very the ok!!! Camne ni??? Apa2 pun aku memang "tabik spring" pada pengarah NORA ELENA ni kerana cerita ni memberi impaks yang mendalam pada semua rakyat Malaysia terutamanya yang memang layan cerita ni dari episod pertama hingga habis (aku pun termasuk sekali la)...Impaksnya memang sangat mendalam tau...Kalau tak takkan sampai hari ni orang still memperkatakan tentang SETH TAN...Salute sama Aaron Aziz...Caya la lu brader!!! Memang klasss la acting lu...

Aku rasa semua perempuan boleh tangkap "CINTAN" sama Aaron Aziz bila tengok dia dalam NORA ELENA...Aku pun suka..Ngeh3x...Agak2nya camne la wife dia tengok acting dia dalam NORA ELENA??? Jeaolus tak???

p/s: Thank u to GOOGLE for the nice pics...

Comments

ajumohit said…
takpe besok tgk TV3 kul 9 mlm..AA jugak berlakon
MARIA LIZA said…
tapi tak best..mesti tak sama dgn SETH TAN...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah