Apa Emosi Anda???


Emosi anda???(google)

Semalam emosi "PANAS" tapi hari ni sejuk dah...Ceh biasala kadang2 tu memang kena ada rasa panas kalau selalu sejuk pun tak best...Sekarang ni tengah buat kerja sambil layan "SINAR FM"..Yes aku & Hubby adalah peminat setia Sinar FM...Walaupun kami muda & berjiwa muda tapi suka "malar segar"..evergreen gitu...Eh berbalik pada emosi korang??? Apakah emosi korang di saat ini & ketika ini...Marah, Sedih, Happy atau emosi bercampur-campur yang tidak menentu...Yang penting jangan beremosi sangat ye kerana macam kes aku semalam la..Bila hati sudah panas, semua kerja jadi tak menentu...Alhamdulillah, emosi sudah stabil untuk saat ini...Aku nak tanya korang la, apakah yang membuatkan korang beremosi??? Macam aku kalau tengok citer sedih stok nangis2..Confirm leleh punye la...Almaklumlah ye...Zodiak CANCER ni jiwanya sensitif, mudah tersentuh...Tu yang bila tengok baby kena buang terus nangis..Tu belum lagi layan citer hindustan..Pergghhh lagi dahsyat emosi sedih aku...Sebab tu aku taknak tengok BERSAMAMU kat TV3...Aduh emosi tak terkawal dibuatnya....Sedih siot...Oklah member Blogger sekalian..Mungkin korang ada nak share dengan aku apakah yang membuatkan anda beremosi..Tak kisahlah sedih ke, gembira ke...Yang penting sharing is caring...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah