Bila Nak Ambik Exam...

Hari ni pagi2 dah kuar ke SAPURA @ MINES sebab perlu menghadapi exam KPSL N41...Mana le tau rezeki lulus, dapat gak aku naik pangkat...Bercerita pasal exam ni, aku pun tak paham le nape le orang2 yang nak ambik exam ni semua duk pakat duk belakang...Dah sah2 le bukan boleh meniru pun, takpun berbincang...Lagipun exam ni boleh je tengok buku tapi masing2 taknak duk depan...Sudahnya aku aje le yang duk depan and mereka2 yang lambat sampai...Nervous kot, tu yang masing2 pakat duk belakang...Aku nervous gak tapi kalu duk depan senang sikit nak kuar dari dewan...Tempat duduk aku pun dekat je dengan pintu utama...Exam tadi mula pukul 9.30am sampai pukul 12.30 tapi aku abis awal 11.30am dah kuar...Malas nak sesak2 dalam lif, rebut2 dengan orang lain...Anyway, wish me luck...Ada 2 hari lagi ni nak mengadap exam
...
EXAM oh EXAM!!! (google)
Dewan Peperiksaan (google)

Comments

Gary Asip said…
wah3!!! gud luck yer... gary doakan yang terbaek buat maria!!

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah