We are on live for AIM 18...

Isnin yang indah dan menggumbirakan...Oh great weekend!!!Aku mulakan dengan kisah hari Sabtu dulu yek...Akhirnya dalam pada jadi tak jadi dan jadi jua akhirnya, aku & Hubby melangkah ke AIM 18 di Stadium Putra, Bukit Jalil...Kami sampai agak lewat juga kerana keluar rumah dalam pukul 8 malam even pintu sepatutnya ditutup jam 8.30 malam...Tetapi atas dasar tiket VIP, walaupun lewat kami dapat masuk...Suka tau!!! Kami sampai dalam pukul 8.45 malam dan parking memang agak jauh plus kena menapak laks dari parking...Fuh lenguh kaki dibuatnya dengan "high heel" 3 inci...Kelassss kau Maria!!! Tapi yang bestnya bila dah sampai terus je dapat masuk...Gambar ni aku dah share juga kat FB now ni nak share laks dengan geng blogger...So, check it out!!!



Our invitation card



Kami dapat duduk di Arena A bersekali dengan artis2...Wah memang unexpected!!! Barisan hadapan aku ialah Ziana Zain & Hasben, sebelahnya Nubhan..Sederet dengan aku tak hengat la pulak...Belakang aku 6th Sense...



Yang ni Anuar Zain waktu ambik hadiah..Memang kelasss la mamat ni...Dia masuk aje dewan bagaikan histeria semua penonton2 perempuan...



Yunalis Zarai datang dengan Qi...Duduk seat kat depan sekali...She's so sweet n memang kurus la..



So impressive!!! Suka tau dengan this 3 gorgeous ladies...



Amy Search...Orangnya kecik aje...Duk seat depan sekali sebaris dengan seat aku...



Just a simple of me...Nak balik dah ni...



Both of them are so funny...Memang happening gila...Nampak tak Jaclyn Victor, sebelah dia Sheila Amzah tapi dah takde kot kat situ, sebelahnya Qi & Yuna n sebelah Yuna adalah Najwa Mahiaddin...



*Credit to Syazwan Kamaruddin for this pic kerana sudi ambik gambar kami dari dalam tv...


*Credit to Syazwan Kamaruddin*



*Credit to Syazwan Kamaruddin


Sambung balik citer..Well, aku tak bergambar pun dengan mana2 artis even Ziana Zain duk depan aku...Segan laks aku nak kacau privacy dia dengan hasben dia...They are loving couple...So, at that time tak elok kot nak kacau privacy orang lain...Well, korang taukan bila "commercial break" jer mesti ada 'aksi" kat stadium ni sebelum "on air"...Pengacara waktu "commercial break" sapa lagi kalau bukan si Helmi Gimik tu...Saja tau nak kenakan aku...Yes aku menjadi mangsa tau...Takde buat apa pun just jawab soalan dia n dia akan bagi goodies sponsored by Estee Lauder...Soalannya namakan 3 orang artis yamg sudah bergelar Dato...Aku jawablah Dato' M. Nasir, Dato' Sheila Majid dahtu dia tak bagi laks aku sebut orang atas pentas...Siapa lagi Dato' AC Mizal....Aku sebut lah nama AC sekali...Dahtu ada laks sessi jawab-menjawab...Aku jawablah bolehlah sebab AC Mizal pun Dato gaks...Glamer lagi...Marah dia noks aku ckp AC Mizal glamer...Lastly dapatlah Night Cream Repair from Estee Lauder...Hope dapat minyak wangi tapi takpe la syukur aje apa yang ada... Hubby laks siap perli2 aku..Tau pun nervous...Memang le tergezut laks tetiba dia datang dkt aku...Anyway, we really enjoyed on that night...Habis jer terus kami cabut balik rumah...Malas nak tunggu2 sebab tau mesti pack giler...Sampai rumah dalam kul 12...Kesian kat anak2 dah tidur...Kakak sibuk je tanye mana Ayah & Mama ni tak balik2 lagi...Apa2 pun thanks to Bos Hubby sebab dia punye tiket kalau tak memang tak merasa la nak duduk VIP's seat...

Comments

Anum said…
bestnya
jon join GA anum
http://satanicsoap.blogspot.com/2011/11/giveaway-nov-2011.html
emarieys said…
wah..seronoknya...
dapat satu baris dengan artis..

camana leh dpat tiket tu?
Unknown said…
nice......

best kan??
syawalsimpsons said…
bestnyer.....dapat jugak G kan...
MARIA LIZA said…
Anum: ok ler rezeki kami...
mamaEma: tak disangka pun...Tiket dapat dari Bos Hubby sebab Hubby kerja RTM...
Azam: best jugalah..
Su: Memang best lah...
Yana Yassin said…
bukan helmi gimik lah akk,.. tp syed sobrie, kumpulan bawal power dlm Meharaja lawak mega,.. :))
MARIA LIZA said…
Yana: Oh ye ker??? Tak kenal la sgt mamat tu sbb selalunyakan bila anugerah2 ni Helmi ni selalu org jemput tapi suara & gaya diorg memang lebih kurang sama..patut la tengok cam tinggi ajer...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah