Alkisah Malaysia menang bola sepak...


(google)


Sori dah beberapa hari tak menjengah blog ini...Aku tau semua orang hari ni duk citer pasal bola sepak yang menang emas di Sukan SEA malam tadi...Walaupun aku hanya dapat tengok separuh masa kedua (tu pun dah minit2 terakhir) tapi semangat bola tetap membara...Cheewahh...Nak buat camne akukan ada kelas semalam jadi kenalah fokus pada kelas...Yang bestnya, budak lelaki dua orang jer datang kelas...Yang lain dah "booking" tiket ke stadium...

Tapikan semalam memang seram sejuk dibuatnya...Aku rasa kalau check darah semalam for sure "high blood"...Mana taknya melihatkan aksi2 yang tak sepatutnya rasa cam berdebar-debar ajer...Memang gamatlah semalam satu blok rumah aku...Dahtu bukan setakat blok aku je gamat, blok2 lain pun sama...Confirm jer menang, abis semua orang menjerit, terpekik, melolong termasuklah aku & Hubby sekali..he..he..he...Dahtu debaran dah hilang, apa lagi nak buat...Abis budak2 rempit keliling kawasan perumahan bawe bendera dengan siap hon2 sekali...Marah tau bapak2 buat bangunan...Sure hari ni ngak mau datang kerje...Yang Bibik2 laks terus boikot taknak buat keje rumah...he..he..he.. Ada ker???


Apa2 pun aku nak ucapkan tahniah untuk pasukan Malaysia...So, esok kita sama2 sokong team kita lawan untuk kelayakan Olimpik pula...Tak dinafikan Khairul Fahmi memang wallawei...Walaupun dihimpit kontroversi dia tetap fokus...Yeaaahhh semangat camni yang kita nak!!! Malaysia tetap unggul di mata dunia!!!

Comments

Anum said…
anum siap melompat suka kegembiraan malaysia
tahniah malaysia
Unknown said…
sekalung tahniah.....

:) penat menyorak bola
^^nu[dd]yra^^ said…
yeah !!!!..plawanan smlm mmg mndebarkan.....aper2hal ponkfcm still da best wpon dilanda plbagai kontroversi.....
eB said…
brani x mo keje? buang trus. bibik bibik ;p
TAHNIAH HARIMAU MALAYA ... bangga3 :)
BeloG MTT said…
MTT melompat tak hengat dunia tu sebab tak nak tengok bola kat luar nanti habes sume orang kena heart attack..Hikhik :P

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah