Masalah Blog ke atau PC ni memang lembab???


(google)


Pagi Selasa semua...Yang pasti Selamat Hari Raya Haji semua aku ucapkan...Lately ni blog aku sering menghadapi masalah...Kalau korang perasan la apa2 yg aku update cam ada problem sikit la...Tengok le en3 yg sebelum ni tetiba ada ruang kosong yg sangat banyak...Setelah diedit pun masih begitu...Musykil gak...Anyway, ada sape2 yang menghadapi masalah yang sama dengan blog korang??? Tak paham aku tau...Susahle cenggini...PC pun kekadang tu lembab gaks nak upload gambar...So, secara kesimpulannya nak upload gambar banyak2 pun susah...Kena kecikkan dulu MP, baru leh upload...Tak pun aku bakal kena beli PC baru ni....Ngeh..ngeh..ngeh...Tunggu la tahun depan, nak juga aku rembat "GALAXY TAB" satu...

Comments

Elih Japahar said…
Selalunya kalau upload gambar bersaiz besar dr kamera direct tu mmg lama..kena kecilkan dulu kalau nak cepat, so far lum pernah bermasalah lg..mgkin kena setting sikit entry tu kot

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah