Apa Planning Cuti Sekolah???


(google)


Aku rasa semua orang tahu bahawa hari ni merupakan hari terakhir sessi persekolahan bagi tahun 2011...Fuh lega rasanya anak2 kita yek...Dapat cuti sebulan takyah nak bangun pagi2, adap cikgu, adap buku dan sebagainya...Yang paling dinantikan tentulah parents sebab takyah nak pk bayar itu-ini dan adap traffic jammed setiap pagi...Aku pun lega gaks..he..he..he..


Well, memandangkan cuti sekolah akan bermula apa planning korang untuk anak2 atau planning korang sendiri la??? Selalunya kalau cuti sekolah mestilah "bercuti" satu famili agenda utama...Aku ni tak tau ler nak gi mana....Nak juga bawa anak2 bercuti tapi tak plan ape2 lagi...Dahtu camne, aku nikan student busy ler dengan study...Apa2 pun nak curi gaks masa nak bawa anak2 bercuti...Tempat tu belum tau lagilah... Tapi faham2 jer ler bila cuti sekolah menjelang tiba kebanyakkan tempat mesti "crowded" giler n harga hotel tak hengat punye mahal...Masa ni ler hotel2, tempat2 percutian nak buat untung juta2 sebab diorg tau walaupun diorg letak harga mahal, parents still nak bawa anak2 bercuti...Betul tak??? Apa2 pun kalau aku plan gi mana2 nanti aku stori la kat korang semua sebab korangkan sahabat blogger yang disayangi...Ngeh..ngeh...ngeh..

Comments

BeloG MTT said…
Sedar tak sedar cepat betul masa berlalu tahun ni :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah