Ramalan Mimpi...Adakah semuanya benar belaka???


(google)


Korang percaya tak pada mimpi??? Tak kisahle apa2 mimpi...Aku tau mimpi ni ada banyak kategori antaranya mimpi indah, mimpi seram, mimpi sedih dan pelbagai jenis mimpi yang aku pun tak tau nak kategorikan camne...Semua orang kalau boleh mesti nak mimpi indah tu jadi kenyataan...Of course beb!! Contohnya mimpi jadi jutawan...Kalaulah jadi kenyataan dalam sekelip mata, alangkah indah dan bahagianya...Tak gitu???
Apakata korang jejak blog Uncleseekers ni berkaitan dengan ramalan mimpi...Klik sini yek kalau nak find out pasal mimpi yang Uncleseekers alami...Tapikan blog Uncle ni bukannya mentafsir mimpi orang tapi dia mimpi perkara2 yang bakal terjadi...Wallahua'lam sama ada untuk percaya atau tidak...


Aku sendiri pun kekadang tu tak percaya pun dengan mimpi2 yang aku alami...kekadang tu mungkin badan terlalu penat, otak pun duk asyik pikir macam2 hal...Mana tak mimpinya...Semua kategori mimpi aku dah rasa dan sesetengahnya cam jadi realiti ajer tapi entahle...Kebetulan aje kot...Apa2 pun kalau korang dapat mimpi2 yang best contohnya dapat duit banyak dahtu jadi kenyataan, jgn lupa laks kat kawan2...he..he..he..Tetiba la pulak ye...Ok aku cau, cin, cau dulu...

Comments

emarieys said…
mainan tidur agaknya..otak dah penat sangat bekerja
Cute MuM said…
selalu mimpi..
ada yang syok ada yang tak..
ada juga mimpi perkara yang sama tapi berlainan versi..
BeloG MTT said…
Kata orang mimpi ni permainan tidur tapi macam seikit sebanyak dalam mimpi tu banyak mengingatkan kite :')

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah