Lelaki Jambu??? Sorry not my taste!!!

Wah tajuk agak "sengal" sikit...Jangan terasa lak especially kepada lelaki2 jambu di luar sana ye...Eh ada ke lelaki jambu nak baca blog aku ni??? Oh whatever!!! Bukan nak kutuk hatta nak kata terpulang pada citarasa masing2...Cuma "lelaki jambu" ni tak termasuk dalam taste aku (seb baik aku dah kahwin beb)...

Satu aje yang aku minat tang "lelaki jambu" ni dari segi penampilan diorg...Wah kelassss kau Maria!!! Golongan2 "lelaki jambu" ini sangat menjaga penampilan dan personaliti diorg...Dari segi kerja diorg pun sangat kemas dan teratur...Tutur kata diorg sangat "soft spoken" tapi diorg ni bukanlah golongan "lembut" cuma perwatakan diorg lain sikit...Aku pun tak abis kaji lagi tentang perwatakan diorg ni...Cuma yang aku tau apa yg aku tulis kat sini aje le...Well, ada sapa2 nak share sikit pasal "lelaki jambu" ni??? Agak2 korang la kat Malaysia ni artis mana yang boleh dikategorikan sebagai "lelaki jambu"???


Yang ini bukan "lelaki jambu" tapi kumpulan JAMBU (google)



Yang ni pulak buah JAMBU...ha..ha..ha..(google)

Comments

Diana @ BKKC said…
kite suke tengok lelaki jmbu..cam pelakon korea tu...tp taknak suami jambu....nasib baik cik abg tak berapa jambu
eB said…
salam aidil adha dari kami :)

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah