Tamatnya Jiwa & Lara..

Sapa layan drama Jiwa & Lara??? Aku takde le layan sangat tapi tengok le juga bila sempat...Walaupun kisah Jiwa & Lara dah berakhir pada Selasa lepas sama dengan kisah Sofiyya tapi penamat kisah Jiwa & Lara sangat membengangkan aku...Bukannya apa, at least tunjuklah apa kesudahan Jiwa & Lara tu, apa jadi pada mak Yana....Sudahnya semuanya nak kena mati...Aku cam tergamam jugakla dengan kesudahan cerita tu cam entah ape2...Ok fine aku taulah aku bukan pengarah tapi macam takde kesudahan...Agak2nya Pengarah drama tu nak sambung kot Jiwa & Lara 2??? Oh tak mungkin..Dahtu semuanya dah mati takkanlah ada 2nd season...Hubby aku lak siap kata, "yang Mama sibuk nak bengang2 buat apa??"..Of course la semangat nak tengok apa penamatnya, sudahnya hampeh...Ah memang bengang la....




(google)

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah