Kena Tipu Beb...

Andakah korang pengguna MAYBANK2U yang tegar??? Kalau jawapannya YA, berhati2 lah ye dengan penggunaan MAYBANK2U..Sebelum ni aku memang pengguna MAYBANK2U yang tegar tapi semenjak kes duit aku hilang aku terus boikot guna MAYBANK2U...Iye mungkin aku bodoh masa tu sebab dengan secara tidak sengaja telah memberi kata laluan kepada "PISHING EMAIL' yang tengah hangat diperkatakan sekrg...Tapi aku puas hati sebab Customer Service tu kena "BAMBU" dengan aku...Abis semua aku "ALL OUT"...Tak abis2 nak bagitau "WE KEEP ON ALERT OUR CUSTOMER"...So, aku soal balik "WHAT IS UR ACTION TO IMPROVE UR SECURITY??? Dan selepas itu..SELASER2 NYA LA...Nasib kau la ye, kena bambu ngan aku..Ngeh..ngeh..
Front page MAYBANK2U-GOOGLE-
Tetiba hari ni, baca dalam KOSMO pasal MAYBANK nak improve diorg punye sistem..Ha bagus la tu..Dah ramai yang hilang duit baru nak take action..Sori la aku takkan percaya sama MAYBANK2U..Maybe lepas ni nak cuba CIMBCLICKS/RHB/HSBC tapi aku find out dari blog MAMA ZHARFAN pasal sistem yang HSBC pakai..Memang "very the" sangat secure tau...Bagus betul HSBC ni..Memang terjamin la duit kita sbb kita jer yang pegang sistem tu..So, cuba korang baca blog mama zharfan berkenaan dengan Internet Banking yang laindari yang lain...Ok ler take care semua...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah