Pegi kelas...

Meh sini aku nak citer sikit pasal perjalanan aku ke kelas...Ari tu kan ada aku citer sikit2 aku belajar kat mane...Korang leh scroll gambo kat bwh ni ye..

.....
......
......
......

Sampai jer terus parking kereta...Ni kat tempat parking ler...Nampak tak kereta aku yg tengah tu ye...

Ha yang ni lak Fakulti aku..Gambo ni diambik dari kereta aku...So, boleh tak korang imagine jauh fakulti aku dari tempat parking...

Nun di atas sana ok...Jauh jugak ye...

Ini tangga yang perlu aku daki untuk sampai ke puncak fakulti..Ni baru half-way tau...

Baiklah misi mendaki tangga bersama kekwn...Setiap hari aku perlu daki tangga ni untuk sampai ke kelas..Korang bayangkanlah camne le "LEMAK" di badan nak maintain kalau dah kena naik-turun setiap hari...Penat tul...

Ok dah semakin jelas fakulti aku...baru separuh tangga lar...

Akhirnya..sampai jua aku ke kelas..Yang pasti pemandangan ni di ambik dari tingkat 4 fakulti aku..Cantik tak view ni...

Another view kat Uitm...Yang tinggi tu Fakulti Engineering..
Baik lah aku rasa setakat ini dulu alkisah aku pegi kelas..Yang pasti dah 7 semester aku di sini..Masa pregnant selamat la sebab boleh parking kat atas..Since dah ada "BOOM GATE" tu yg semua student kena parking kat bwh dan menapak ler naik tangga..nasib la ye demi ILMU...

Comments

Nor said…
Xper tu, senaman. :) dpt 2 tu, dpt ilmu & kesihatan.


Follow Me
fizanur said…
enjoy your life. tingat masa zaman belajar. menapak dari rumah sewa sampai fakulti. lebih kuranglah tu. cuma tak naik tangga. jalan je.lalu kedai, lintas jalan, lalu hutan. naik bukit skit. huhuhu

Kenapa berat badan saya naik sedangkan saya tidak makan bany...

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah