2hb April sudah berlalu

Aku dah teringat tapi sebabkan bnyk sgt komitmen terus terlupa...Apa kes 2hb April??? Anyway, ni nak bagitau 2hb April tu tarikh perkenalan antara aku dan Hubby aku..Wah kelas gitu 'PERKENALAN" lagi..Iye tanggal 2hb April 2001 aku kenal hubby aku..masa ni muka cute-mute lagi (eh sekrg pun cute gak walaupun sudah 10 tahun berlalu..Kirenya dah 10 tahun aku kenal Hubby aku...Tapikan walaupun dah 10 tahun kenal tapi sebenarnya belum 100% pun kita boleh kenal pasangan kitakan...Sometimes, kita rasa kita dah kenal luar & dalam tapi the more kita nak kenal dia, the more yg kita belum tahu lagi rupenya...Alhamdulillah, setiaku masih di sini...Cepat betul masa berlalu...Moga ikatan ini terus berkekalan walaupun banyak cabaran yang dihadapi...Almaklumlah adat berumahtangga ni, ada pasang surutnya...Ape yang penting "KERJASAMA"...

Ni gambo TAHUN 2005.(Hari pernikahan kami)
Transformasi selepas 10tahun korang tengok le gambo kat sidebar aku tu...
Ape2 pun aku tetap nak wish 'SELAMAT ULANGTAHUN PERKENALAN KE-10"..Tunggu bulan Mei lak untuk wedding anniversary...Tapi biasa ler selalunya bab tarikh2 penting ni orang pompuan jer yg selalu ingat tapi kes aku lak, aku selalu gak terlupa tarikh besday Hubby aku...Konon nak wish kul 12tengah malam sekali "TERTIDOR" daa...So, takde le surprisenye...Esoknya baru nak wish..he..he..he..

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah