Eh korang dah study???

Semalam adalah hari yang tiada aktiviti berkomputer kerana sistem di ofis mengalami gangguan dari mula aku on pc sampai aku off pc..Jadi, sia2 aje le aku duk depan komputer semlm tanpa membuat ape2..Nak update blog pun xleh ler...Ni nak tanye korang2 yang student cam aku kat UiTM ni dah start study ke lum??? Aku??? Eh korang jangan ler tanya aku...akukan tanya korang..Kalau ikut aku tengok mood le..Tapi 2-3 hari ni mood blajar cam tak muncul2 jer...Study pun ala2 manje gitu..Study ker??? Yang pasti tinggal 4 hari untuk aku berhadapan dengan 1st paper ye...So, korang2 semua jangan tak study..Study, study yer...Pada mereka2 yang dah abis paper (khas untuk U lain ler)...Good Luck for ur result...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah