Happy Birthday Ayang...

Happy Birthday to my Hubby...Actually, besdaynya semalam tapi baru nak update blog hari ni..Kiranya BELATED BIRTHDAY la ni..Gambo2 telah ku upload di FB..Tapi leh gak share kat sini a few pics...Takde le meriah & besar2an pun..Makan2 ajer...Since my Hubby tak mkn kek so, aku decide untuk beli cup cakes jer...Nanti bazir lak beli kek besar2...Dah le SECRET RECIPE tu mahal...Wah taste taknak kalah... The best part aku nak citer peristiwa semlm ialah satu hari aku saja taknak wish kat Hubby aku..Saje le buat2 tak ingat...Siap pagi2 tu bagi hint kata kat kakak "Anak ayah dah besar, dah 29 tahun"....Eh anak ayah ke atau ayah??? Konon nak bagi hint kat aku ler tapi aku buat dek ajer...Tengahari tu kuar dgn anak2 pegi The Curve...NO GIFT sbb dah bagi in advance....Just a simple music birthday card with kakak's hand writing...Sangat emo because anak aku dah pandai menulis...It will be unforgettable birthday because of kakak's 1st hand writing..Dan Hubby aku sangat terharu sebab kakak tulis sendiri walaupun hand writing tak cantik...Kat bawah ni a few pics kami di NAILI'S PLACE...Very the cozy place ok...Good service & nice food...Yang peting perut kenyang....Alhamdulillah...










Selesai la sudah...Well, tertinggal lagi satu citer..Tema kami semalam adalah "MERAH"...Lagi satu Hubby aku ada TWIN...Jadi, kami sambut bersama TWIN dia satu famili...

Comments

Popular posts from this blog

" Seminggu 100 Follower Kembali "

Nak Regsiter Kakak kat Pra-Sekolah